Krzyż Federacji Skautingu Europejskiego

SIE 2006

Trochę wspomnień - Uhryń 2006

Aleksandra WolskaLink do wiadomości

To była niesamowita i niezapomniana przygoda! W dniach 10.07 - 25.07.2006 odbył się kolejny obóz 2DP w Uhryniu niedaleko Nowego Sącza. Fabułą były Opowieści z Narnii - Podróż Wędrowca do Świtu. Miejsce obozowiska było bardzo piękne. Każdego ranka wychodząc z namiotu witał nas krajobraz beskidzkich gór, po drugiej stronie obozu znajdowała się stadnina koni. W kolejnych dniach zaprzyjaźniłyśmy się z tymi pięknymi zwierzętami! W pobliżu płynęła rzeczka, która bardzo nam ułatwiła życie w te upalne dni (ci co byli obecni wiedzą o co chodzi). Wieczory umilały nam ogniska, które za każdym razem były niepowtarzalne i bardzo śmieszne. Jeżeli chodzi o warty, to niektórzy mieli problem z żabami (a jakie to proszę pytać dh. Emilię)! Z pionierką było trochę problemów ze względu na twardą ziemie ale dałyśmy sobie radę, oczywiście najlepiej nam wyszedł maszt!

W pierwszym tygodniu zdobyłyśmy kilka szczytów (z czego jesteśmy bardzo dumne) m.in. Trzy Korony i Sokolice! Atrakcjami drugiego tygodnia była ścianka wspinaczkowa, z czego byłyśmy i nadal jesteśmy bardzo zadowolone, Wielka Gra (jak zwykle na każdym obozie), olimpiada sportowa (warta poświęcenia i zaangażowania, gdyż to właśnie mój zastęp Albatros ją wygrał), konkurs kulinarny, bardzo smaczny (tym razem wygrał zastęp Wilk), zwiedzanie Krynicy, wyjście na Halę Łabowską. Czy doszłyśmy? Trochę bym na ten temat dyskutowała ale przyjmijmy, że byłyśmy bliskie celu (w końcu nie było inaczej), no i oczywiście Explo - można powiedzieć, że wreszcie 24 godziny odpoczynku od komendy. Ale nie ma co narzekać, nasza komenda jest najlepsza i mimo, że od nowego roku zmieni trochę swój skład i tak będzie jedyna w swoim rodzaju! Wracając do explo, chcę powiedzieć, że było bardzo fajne i pełne wrażeń!

Niestety nadszedł przykry czas, czas odjazdu, zapoczątkowany apelem kończącym. Oczywiście nie miałyśmy zamiaru zmarnować ostatniej nocy, we wspaniałym towarzystwie przy piosenkach i w blasku ognia balowałyśmy prawie do rana. Teraz czekamy tylko do następnego obozu i mamy nadzieję, że spotkamy się w takim samym składzie albo jeszcze większym!

Serdeczne podziękowania składam: drużynowej i przybocznym za zorganizowanie tak fajnego obozu, Katarzynie Ochal i Anecie Wolskiej za trzyletnią służbę jako przyboczne, ks. Jerzemu Węzce za codziennie odprawioną mszę, hufcowej Edycie Sowińskiej za odwiedziny i interesujące zajęcia, oprócz tego: Panu Leśniczemu, ks. Kochaniewiczowi, przewodniczkom obecnym na obozie: Agnieszce Wojtasiewicz, Monice Maciejewskiej, Magdzie Irsze, 2GP oraz wszystkim, którzy ofiarowali nam swoją pomoc!

2 druzyna gra oboz

Wyświetl wszystkie wiadomości

Najnowsze zdjęcia

Dzień modlitw za FSE

Dzień Myśli Braterskiej

Zaproszenie na opłatek

Boże Narodzenie 2016

Etykiety

1 druzyna 1 gromada 2 druzyna 2 gromada 3 druzyna biwak europa gra harce krag naleczow obietnica oboz ognisko pielgrzymka przyrzeczenie rodzice rowery sluzba swieto wedrowka wielkie lowy zaproszenie zbiorka zimowisko